.hello december!

Salam.

Kejap jer dah masuk bulan disember kan? Tak lama lagi masuk 2011. Kejap jer masa berlalu. Pejam celik pejam celik, dah masuk bulan 12. Haish, nak pejam mata lama sikit lah. Tapi takut tak boleh bukak dah lepas tuh =.=

Dulu kan, I selalu tak sabar nak tunggu bulan 12. Nak tau kenapa? Tak payah lah tau. Hihihi. Tapi untuk tahun ni, tak rasa pun nak tunggu bulan 12. I lagi rela terus lompat ke bulan januari dan terus balik campus dan mulakan kehidupan sebagai seorang student UiTM semula. Gila boring kan? Tapi mana boleh.... Kena jugak lalui bulan 12 yang............... hmmm best kot *sigh

Please treat me well..
And bless us with snows, too...

I akan buat orang di sekeliling I happpyyyyyyy
walaupun I tak berapa happy
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
❤ SO, HAPPY DECEMBER!
=)