.bila mau dating? bila mau dating? bila mau dating?

Salam.

Tensen. Tensen. Hari hari ngadap PC. Hari hari ngadap lappy. Bila mau mengadap Encik Pen-tunang Tersayang? Kuikuikui. Shadap Intan! Lagi 3 hari saja~ Hari yang ke-4 tu, tengok lah puas puas puas. *blushing*Bold

Mesti korang tertanya tanya. Siapakah jejaka malang itu. =.= Sampai hati korang kan kan? :'( Hukhuk. Sama ada Mr H yang di sayangi, Super K yang di rindui, atau pun A yang di cintai. Jeng jeng jeng. Pesen nak kena penampar budak intan ni. HAHAHA. Apa-apa pun, Encik Pen-tunang, aishiteru~~

Tetiba segan pulak nak cerita. Kah kah kah. Nak taip entry pun, rasa macam malu malu kucen. Heh, nanti-nanti lah I cerita ek. :-P

Ini kakak I. Walaupun mata dia sepet dan bukan adik beradik kandung, tapi dia tetap kakak I oke. Tahniah kepada beliau yang telah melangsungkan perkahwinan beliau pada 12 Disember lepas di Miri Sarawak. Maaf tak dapat pergi. Kite doakan akak dengan Aboy bahagia sampai ke akhir hayat. I love you, Kak Jue.

Dan tahniah kepada bekas pelajar I, yang baru lepas habis SPM tadi. Tahniah jugak kepada adik Super K. So, anda anda semua dah boleh kahwin lah. Bila nak masuk meminang I? Keh keh keh. Marah Encik Pen-tunang nanti. Kikikikikiki. :-P

Tapi pada korang korang yang dah tak sabar nak kahwin, sila pastikan anda semua tahu cara-cara untuk membasuh spen*er dengan betul. Jangan jadi macam kes ini oke. HAHA.

Ntah apa I merepek. Maklum lah, tengah senang hati. Nak makan ciskek. Biar badan berisi menjelang hari bahagia. Cewah! :-P