.tears can clean the empty heart

Salam Readers~


Happy?
Exam dah habis. Cuti semester pun dah start. Bangun pagi hari ni. Tutup kipas sebab sejuk. Bukak tingkap. Biar udara segar masuk. Kepala sakit. Pening. Apesal ntah. Rasa mahu operate ini kepala. Kasi ketat sikit mana-mana skru yang longgar.

Part time job.
Ni lagi satu hal. Nak pakai duit. Nak beli Blackberry (BB). Tapi tak reti nak cari duit. Segan. Malu. Memang tak ada talent langsung dalam bekerja. Last kerja jadi Guru Sementara. Nak jadi cikgu sekarang ni, tak boleh. Budak dah nak start cuti sekolah. Kalau mama nak belikan BB tu, bagus jugak. Tak yah susah-susah carik duit sendiri. Cheque Nuffnang dapat awal bulan disember. Lambatnyaa :-(

Esok...
Esok nak pergi Labis. Kawan baik kahwin. Kawan masa diploma. Alhamdulillah, dah sampai seru. Semoga bahagia. Nak pergi sangat-sangat. Tapi mama macam tak bagi jer. Nak pergi jugak..... *sigh~~

Hmm..




Hmm....




Dem....
Apesal lah mood I kelaut nehh.
Tak tau nak taip apa dah

Please please. 
Back to normal please.


Bai!