.korban lah sebelum anda sendiri yang terkorban

Salam.

A-Must-See-Video!

Cool kan?

Pada sesiapa yang masih freehair tu, pakai lah tudung sebelum anda di pakaikan tudung dalam versi yang berlainan. I meant, kain kapan. =.=" OMG. Tiba-tiba takut. Tiba-tiba insaf. Tiba-tiba nak nangis. Kita tak tau bila kita akan mati. So, ingat-ingat lah sementara kita masih sihat, masih mampu berfikir yang baik dan yang buruk.

Peringatan ni untuk diri sendiri jugak. Abaikan perasaan malu, atau perasaan mesti-aku-tak-hot-bila-pakai-tudung-tuh. Mesti SEJUK jer perut mak korang tengok korang bertudung. Mesti sejuk je hati bakal-mak-mertua korang tengok bakal-anak-menantu dia dah manis bertudung. Ehem ehem. ;)

Tapi jangan bertudung, perangai serupa syaitan. Baju ketat-ketat. Kepala tutup tapi bawah singkat. Nanti dah kahwin, dedah lah puas-puas. Kuikuikui. Ini peringatan untuk diri sendiri jugak. =.=" Dah banyak dah buat dosa. Isk..Takutnyaa... ;'(

I mintak maaf ek pada SEMUA kawan-kawan, rakan taulan, bekas kawan, bekas-bakal-skandal, bekas musuh, bekas makanan, eh tak.. Senang cakap, pada semua lah. Tak baik simpan dendam. Yang lepas tuh, lepas lah. Korban-kan lah perasaan dendam tuh.

I tak pernah dendam pada siapa-siapa. Kalau ada, dah lama I lupa. Dah lama I maafkan. So, 0-0 lah ek. Heeeeeee~

"Awak..Selamat Hari Raya Aidiladha. Saya mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. Saya mintak maaf atas segala-galanya. Saya mintak maaf... Saya sayang awak.........." - *sob sob sob..sambil nangis-nangis, salam cium tangan feeling macam suami isteri dalam drama hari raya haji T__T

Salam Aidiladha.
Maaf Zahir dan Batin.