.bila mata selalu masuk habuk

Salam Readers~

Tak tahu apa masalah mata I ni.
Asyik masuk habuk jer.
Kat Melaka ni banyak habuk agaknya :"(

Hmmm~ Hari ni hari sedih sedunia rasanya. Semalam sedih sebab Kiki mati. Hari ni sedih sebab Lala pulak mati. Lepas ni, dah tak de apa-apa yang boleh hiburkan hati. Tapi sebenarnya ada benda lain yang buat I sedih. Benda yang selalu menyesakkan dada I. Hmmm.....

Hmm..hari-hari sedih.

Dah tak larat nak nangis. Tak larat-tak larat pun, nangis jugak. Pang kang intan neh! Bila I sedih, I tak boleh sorang-sorang. Nanti I nanges!

Thanks a lot pada

THE GORGEOUS

dan

LIL MONSTAH

sebab selalu ada :)

Banyak benda nak cerita,
tapi tak ape lah

Dah la esok ada 2 test
Final exam pulak start 25 Oct ni
Hmmmm :"(

Mana peginya semangat aku selama ini?
T_____T

Banyak sangat habuk dalam mata.
I NEED MORE EYE MO!
Please..........


Bai!