.alhamdulillah, Izzati dah sedar!

Salam Readers~

Maghrib tadi, I dapat sms lagi. Sms yang agak menggembirakan.

IZZATI DAH SEDAR!
DIA DAH BUKAK MATA.
ALHAMDULILLAH, SYUKUR SANGAT....

Thanks kepada korang yang turut mendoakan kesihatan Izzati. Tolong jangan putus berdoa dan terus berdoa kepada Allah swt supaya Izzati kembali sihat dan ceria seperti dulu.

Izzati, ramai orang sayang kamu.
Ramai yang mendoakan kamu.
Izzati kena kuat macam Izzati selalu cakap dengan kita dulu.
InsyaAllah Izzati akan sihat dan sembuh seperti sediakala.

Kawan-kawan kamu, Zana, Yatie, Ej dan yang lain-lain
tak sabar nak belikan kek spongebob
Walaupun kita bukan batch kamu, nanti kita datang jugak ekk
Jangan halau kita pulak! ;)
Nanti kita tolong snap-kan gambar untuk korang semua
Ok sayang?

Jadi sekarang ni, Izzati kena kuat!
Bangun dan lawan sakit tuuuu
Kita rindu Izzati sangat sangat :")

Sambungan dari entry ini, entry ini dan entry ini

Bai!