.duit raya dari nuffnang

Salam Readers~

Mesti korang dah dapat agak ni entry apa kan? Heeee~ Mahu share kegembiraan. I dah dapat cheque Nuffnang 2 hari lepas tapi tadi baru berkesempatan untuk deposit-kan dalam bank.

Alhamdulillah~

Oh ya. Ini cheque yang ke-5 dari Nuffnang. Rezeki I tak putus-putus. I tau ramai lagi blogger yang dapat income lebih banyak dari I kan? Mesti korang happy sebab dapat duit raya dari Nuffnang. Boleh lah bagi I sikit. Kuikuikui~~

Kalau I tak tamak,
dah boleh kumpul lagi sikit beli DSLR :"(
*I malas nak edit gambar huhu*

I mahu tolong mama dekat dapur. Hari ni mama masak macam-macam untuk bagi pada jiran-jiran dan kawan-kawan. I buatkan mama puding kastard berkuah. Kalau nak resepi, boleh refer pada resepi I dekat sini. Jangan risau, tak kan keracunan makanan punya. Wek ;p

Untuk resepi-resepi lain *macam pandai masak je, poyo intan ;p dan tutorial-tutorial lain, boleh klik dekat tab Tutorial dekat atas tu ek.

Selamat Berbuka! :")

Bai!

Psst!
Ini bukan entry sedih kan?
I'm backkk! Suka tak? ;p


Photobucket