.belajar lah sikit hidup susah

Scheduled Mode + Holiday Mode.
Salam Readers~

Hmm next sem, I dah tak duduk dekat kolej Tun Mutahir tu lagi. I dah kena sewa rumah sendiri. Dan dah dapat pun rumah tuhh. Tapi malangnya, Rumah tuh rumah papan. T__________T Ok ok, I redha. Sewa rumah RM600 sebulan. Ada katil, TV, dapur siap tong gas, alatan memasak, peti ais, mesin basuh. Senang cakap, masuk rumah cuma bawak beg baju jer lahh.

Chacha jakon sikit
sebab tak pernah pergi rumah ada tangga

Huhuhu!

Time mula-mula dapat rumah neh, i speechless. Makcik I yang carikkan. Kawan-kawan I semua suka sebab fully furnished. I jer kureng sikit. Sebab rumah neh macam kecik, kami ber-tujuh. Dan rumah ni rumah papan. Siang-siang, mesti macam duduk dalam sauna T________T Malam-malam pulak, mesti sejuk gila macam duduk dalam igloo.

Time neh dahh belengas gila
Penat angkut barang dari kolej ke rumah sewa

Urghhh! Sila bersyukur intan! Mama I cakap, ok je rumah ni, belajar lah hidup susah. Takkan nak hidup senang jerr. Lepas tu, abah pulak suruh I belajar memasak. Harap-harap, bila dah duduk rumah sewa, I akan jadi pakar memasak! Wish me luck! Hahaha!

Eh Ok lah, bai! :)

Photobucket