.tak guna kalau cantik tapi bodoh

.dan tak guna jugak kalau buruk lepas tu bodoh
.malang gila nasib dia kan?
.ish ish ish~

.tapi kalau bodoh tuh, boleh consider lagi
.kalau bodoh, still boleh belajar

.tapi kalau dah muka tu buruk,
tapi "perangai" tu pun turut buruk
.so gth lah kan?

.kesian perangai manusia macamtu
.lagi-lagi kalau manusia tu adalah perempuan

.benda ni jadi dekat kawan i
.dia bengang dengan kawan dia

.fuuhh~
.nasib baik benda ni jadi bukan dekat i

.kadang-kadang kan,
bukan nak kutuk rupa seseorang tu
.tapi kalau perangai dia sangat annoying,
.memang sumpah lah dia kena kutuk
.kan kan?

.so, biar rupa buruk, tapi perangai elok
.macam i! :)
.HAHAHAHA!

.heee k lah, tu je nak bebel
.bai! :)