.siput babissss pun lagi laju!

.salam readers~

.siput babisssss

.sampai sekarang i pelik,
hina sangat ke sampai di beri nama siput babisss?

.kadang-kadang kesian kan?
.bukan salah ibu mengandung

.eh tapi kan,
siput babisss ni macamana dia membiak?
.bertelur atau beranak?

.errr pernah ke dengar telur siput babissss?
.macam tak pernah jerr
.zzzzz =.="

.tapi tak pernah nampak pulak
siput babiss melahirkan anak
.confused nyerrr!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.huh, actually i tengah mengalami
sindrom-duit-ptptn-tak-dapat-dapat

.ada orang cakap,
UiTM Jengka dah dapat

.ada yang cakap,
UiTM Shah Alam dah dapat

.ada orang cakap,
UiTM Bandaraya Melaka dapat hari ni

.tapi bila check account,
duit i masih lagi rm15 000
.cis! bila dia nak jadi bertambah lagi ni?
.i nak pergi melabur dalam ASB neh
*sila percaya*

.ok lah, nak pergi kelas
.walaupun ada MC, i tetap nak pergi kelas
*padahal kelas pukul 830 pagi tak pergi pun

.kah kah kah!

.bai! :)

*.:。✿*゚‘゚・✿.。.:* *.:。✿*゚’゚・✿.。.:* *.:。✿*

.psssst!
MC i sampai esok jer
.tapi tiba-tiba rasa badan macam sakit balik
.errr nak MC lagi bole?
.hehehe!

Photobucket