.mandi & mati, tak ada beza ke?

.salam readers~

.kejap lagi nak pergi klinik
.mula-mula i ingat tak nak pergi
.sebab ubat hari tu pun banyak lagi
.tapi since i tak pergi kelas pagi tadi, i nak mintak MC

.malam tadi i nangis je
.serius shit badan i sakit
.mata i pun dah bengkak gila-gila neh

.thank God bangun tidur tadi rasa better sikit

.malam tadi, i sms mama
.dalam pukul 1pagi
.ingat mama dah tidur, rupanya belum
.mama call i, suruh makan ubat semua

.mama cakap, bukan tak nak i balik rumah
.tapi takut jangkit dengan chacha
.chacha tu dah lah senang sakit jugak
T___________T

.k lah, i nak mati mandi
.nanti i update lagi

*rasa macam tak nak pergi camping jumaat ni,
tapi dah bayar rm50

T________T

Photobucket