.apa perasaan korang bila orang yang korang anggap bestfriend, kutuk korang dekat belakang? senang cakap, back stabber!

.salam readers~

.sudah makan?
.sudah kenyang?
.heee~

.dah baca tajuk entry?
.faham tak?
.kalau tak faham, sila buat-buat faham

.kadang-kadang kesian jugak dekat orang macam tu
.kan kan?

.i gelarkan dia si A
.si A berkawan baik dengan si B
.punya lah anggap si B ni kawan baik
.share everything lah konon

.tiba-tiba rupanya si B ni tak suka si A
.selama ni, nak jaga hati si A je
.sebab tak ramai yang suka si A
.perangai si A ni agak annoying
.tapi sebenarnya si B pun annoying jugak
.padanlah mereka berdua tu
.kuikuikui!

.so, kesimpulannya
.jangan terlalu mempercayai kawan karib
.sebab kadang-kadang kawan karib tu sendiri
.musuh dalam selimut!
*siapa suruh tidur sama, padan muka! kah kahh~

.sekian!
.bai! :)

*.:。✿*゚‘゚・✿.。.:* *.:。✿*゚’゚・✿.。.:* *.:

.p/s:
.kalau ada orang tikam belakang i,
.i tikam belakang dia bertubI-tubi
.haaa takut tak?
.HAHA!

Photobucket