.akibat memakai tudung terlalu lama, pening kepala sesangat @.@

.maybe korang akan cakap
ini adalah alasan untuk i malas pakai tudung
*padahal i pakai tudung time pergi kelas je ;D

.tapi lately ni, i selalu sakit kepala
.masa i mula-mula pakai tudung
pergi kelas hari tu pun macam ni jugak

.then dah ok
.sekarang dah sakit balik
T_________T

.bila tak pakai, ok plak
.cobaaaaan!

.tapi serious shit, i saket kepala
.urghhh!
T___________T

*.:。✿*゚‘゚・✿.。.:* *.:。✿*゚’゚・✿.。.:* *.:。✿*

.ouh tiba-tiba rindu adik i

.she is adorable right?

.tadi sms dengan mama
.mama cakap chacha demam & batuk

.semoga dia cepat sembuh
.angah rindu chacha sangat²
T__________T

.chacha suka tanya soalan pelik
bila nampak i pakai tudung
.dia cakap dengan nada perli

"angah pakai tudung???"

.siut punya adik
.tak bagi kata-kata semangat pun dekat i
.kondem ade lerr =.="

.tapi i tau, adik i yang lagi 2 orang yang ajar
chacha cakap macam tu


.siut tul yeop and adik!
.angah kakak terbaekkkkkkk kot!
.HAHAHAHA!

*eh kepala pening neh, tak boleh gelak lelebey =.="

Photobucket