.i tau i kurang, tapi i tak pernah nak kacau korang!

.salam readers~
.this is the scheduled post.

.sedih
.yer, i rasa sedih
.bila orang yang i anggap "kawan" boleh cakap macam tu pada i

.jangan lah nak underestimate orang macam i
.i tak mintak jadi macam ni
.tapi i redha
T_________T

.tapi i tetap terasa bila dia dia dia dan dia cakap macam tu
.walaupun luaran i nampak kuat, tapi dalam hati i ada taman
.cehhh tak memasal ;D

.tapi i tak kisah pun
.i tak dapat dosa
.dia yang dapat
.malah, i dapat pahala ;)
.aminnnnn~

.baca SINI kalau tak paham
.pada bloggers yang dah pernah jumpa i time gathering hari tu,
thanks sebab masih lagi sudi kawan dengan orang macam i
*touching*

.ohhh got to go now
.kang i nangis kang kat cc ni

.bai semua~ :)

*.:。✿*゚‘゚・✿.。.:* *.:。✿*゚’゚・✿.。.:* *.:。✿*

.p/s:
.dunia ni bulat
.hari ni hari aku
.esok esok hari kau pulak
.tunggu!