.saya yang comel, sekian!

.salam all~

.kalau orang tuh dah comel,
.tak kira macamana cara dia ambil gambar sekalipun,
dia tetap comel

.diulangi

.DIA TETAP COMEL!


.lihat gambar di bawah sebagai bukti

.gambar pasport ku sudah siap!
*lapan ratus kali betulkan tudung
depan cermin kat kedai tuh kot!*


.walaupun tudung herot-merot, muka kembang semangkuk, pipi macam ikan buntal .then senyum meleret-leret .tak pandai menggayakan fesyen bertudung macam ekin mawi mahupun dato ct~

.tapi kalau jumpa mak mertua,
.mesti lepas kan sayang?
.kan kan kan?

.please envy me ^^

.ouhhh terpikat dengan muka sendiri
.mahu mengurat gadis dalam gambar itu lah!

".helo sayang, abang nak no telefon you boleh tak?"
.hahahaha!

.saya cuci 8 keping = rm10
.cuma guna 1 untuk form itu

.korang nak tak?
.boleh simpan dalam purse atau wallet korang!
.boleh buat sumber inspirasi
.wakakakakak!

.eleyh, korang nak kan?
.mengaku jek lah!
.buwekkkk! ;p

.sekeping gambar singgit
.sekian!

*saya mark up sikit kuikuikui*