.rambut raya??? .hiksss~

*rambut sekarang*

.saya nak potong rambut
.tapi macam sayang pula
.sebab dah lama saya bela ouh!

.tapi teringin nak buat stail baru
.without potong rambut

.rambut saya asyik-asyik straight je
.setiap kali raya, mesti macam tu

.kalau saya tak buat rebonding pun,
.rambut asal saya memang straight

.kalau buat curl, takut tak reti jaga
.dan takut muka jadi pelik
.hahaha!

.saya memang tak pernah buat stail lain
.hehehe~

.so, ingat raya ni nak buat lain sikit
.any ideas?

.rambut tahun lepas, pendek sikit
.tapi saya suka rambut depan buat macam tu
.nampak comel dan muda :D
.tapi ada pakcik tu tak suka pula =.="
.kakak saya pula cakap, macam perempuan jahat
.erkkk apakah??

.tsk~ .siapa punya rambut sebenarnya???