.ouh penat~

.salam~

.open house start lepas asar .tapi dari pagi sampai petang saya pergi bercinta dengan hairi ^^ .lepas tu, pergi ambil kawan bloggers dekat busstand muar .sampai rumah dalam kul 6pm .hoho ^^ .baik punya curi tulang tak mahu tolong ;p .mama cakap ramai yang datang time tu .malam pula, kawan-kawan abah ramai datang .mostly chinese .huuu .sangatttttttt penat! .so, layan gambar je lah ek ;)

.scroll down.
.bersama kekasih hati ;)

.kami lagi ;)

.chacha malu-malu konon ;p

.dengan bloggers yang datang
.thanksssssssss a lot!

.ehem ehem ;p
*no comment*

.with my ex-skulmate

.with kak suriyani sayang ;)

.hairi & chacha
*pasangan sehati sejiwa*

.baju tak sama colour pun! ;(

.nasi beriyani special
.ayam masak merah, beriyani kambing
.sayur ape ntah ;p
.acar buah, puding berkuah

.the chinese

.my nasi
.dah malam baru tergerak nak makan

.beberapa ketul je yang tinggal

.my students pun datang ;)

.esok baru update pasal bercinta
.tak larat mahu update pasal itu
.hehe~

.itu saja mahu update
.sekian~