.terima kasih kepada yang mengundi saya *anugerah budak paling cengeng*

MyEm0.Com

.mahu update seminit
*hee cukup ke seminit huhu*

.terima kasih kepada yang mengundi saya
.eh silap-silap

.terima kasih kepada kawan-kawan
.yang memberi kata-kata semangat
.dalam entry jiwa kacau sebelum ni

MyEm0.Com

.alhamdulillah
.setelah tidur yang lama
.start dari pukul 9pm sampai 630 am
.saya telah ok :)

.huuu sayang korang banyak-banyak
.tak sempat mahu cium sorang-sorang

.saya kena pergi sekolah hari ni
.walaupun weekend
.hari ni ada kursus untuk guru-guru
.tatahu la kursus apa

.ouh malasnya mahu pergi

MyEm0.Com

.tapi kalau boleh mengular,
.saya akan mengular
.sebab chacha ada masuk
.pertandingan mewarna dekat tadika
.saya mahu pergi sekodeng beliau

.hahaha confirm kalah!
.tak tengok pun dah tahu~
.hahahahaha~
*saya kakak yang sangat best kan?*

MyEm0.Com

ok lah, mahu iron baju dan mandi
.tata~