.malam pertama *hikss i likeee*

.heee suka ek korang bila cakap pasal
.malam pertama~

.heee saya belum berkahwin ye~
.jadi tak boleh cerita hal cencored
.nanti kena banned lagi!
.huuuu~~

.saya mahu cerita tentang
.hari pertama ujian ke-3 di sekolah

.tapi malas mahu cerita
.layan gambar saja lah ek

.ni budak 4ST
.paper BM

.ni pun sama

.dari belakang

.sesungguhnya saya memang
.bosan bila jaga budak exam!

.ni pula budak kelas 4k2
.paper pendidikan islam

.ni pun sama

.ni pun
*malas gila mahu tulis caption! haha*

.oh ya~
.batuk saya tak ok lagi
.tapi tak pakai mask pun kat sekolah
.cuma saya tahan batuk dengan makan mentos
.dan tutup mulut dengan handkerchief

.sakit gila bila batuk
.tekak perit sangat-sangat!
.perut pun saket sebab tahan batuk tu :(

.pic atas ni saja gedik
.dah sampai rumah, baru nak pakai mask
.huhuhuhu~

.k, mahu rest
.penat ouh!

.tata~