.come on intan~ .please grow up!

e[old skul pic]
*rangka bernyawa haha*

.penat ek kalau batuk

.semalam dah start batuk
.tapi batuk tu macam segan-segan nak keluar

.tapi hari ni batuk tu dah tak segan lagi
.haishh geram-geram

.tak larat ouh
.esok sekolah
.takkan mahu ambil MC
.sebab gaji saya di bayar ikut hari bekerja
.kalau MC sehari, hilang rm70+ ouh

.dah la saya ni orang miskin :(
.takkan mahu bagi anak-anak saya makan pasir
.yuran sekolah lagi
*eh eh saya dah kahwin ke?*

.esok budak-budak nak exam
.takkan saya nak batuk-batuk
.dalam dewan exam tu!
*sigh sigh sigh*

.mama penah cakap
.kalau batuk yang berterusan
.boleh menyebabkan seseorang tu kurus

.haish tak mahu la kurus-kurus
.tengok la gambar di atas tu
.dah macam apa dah
.tsk T.T

.sekarang ni, saya rasa pelik
.badan saya sekejap panas,
.sekejap sejuk

.bila saya nangis-nangis,
.secara automatik badan saya
.pun akan nangis panas

.nak demam pun main-main kan?
.tsk T.T

.kadang-kadang saya curious
.betul ke saya ni manusia
.atau saya ni sesumpah??

.ye lah~
.asyik berubah-ubah saja
.kehkehkeh

.harap-harap bangun pagi esok
.saya dah ok~
.aminnnn :)

.oh ya~
.ada hamba Allah
.memberi pesanan kepada saya

.selagi saya tak grow up, jangan cari dia
.ye lah, saya kan childish dan tidak matang

.dan rasanya saya belum grow up
.jadi, tidak perlulah saya cari dia
.kan kan kan?

.tapi kalau dia yang cari saya bagaimana ye?

.bila batuk-batuk macam ni
.terasa tua pula heee~

.mungkin kah saya akan
.berubah menjadi matang
.bila bangun subuh nanti?

.hmmm~
.mungkin juga kan?

.huu mahu tidur awal lah macam tu!

.hahaha!
.goodnyte~