.budak-budak zaman sekarang memang tak patriotik kan?

.scheduled post.

.sombong gila budak ni
.rasa mahu lempang!

.nak snap pic beliau pun,
.beliau tak mahu
.ciss! eksen~

.macam ni la budak zaman sekarang
.tak patriotik langsung!

.beliau buat bodoh tak tahu saja
.time bulan kemerdekaan ni

.cuba lihat gambar di bawah

.scroll down.

.heee comel kan?
.hiks tak tak tak
.bukan gambar ni yang saya maksudkan
.scroll lagi ke bawah ye (:

.hiks
.kat pintu gate ruma saya
.sudah ada jalur gemilang
.dan bendera negeri johor!

.along yang gedik
.huhuhu~

.huuu comel kan flag tu ^^
.sila abaikan encik along ye kawan-kawan

.saya berdiri atas verandah
.huhuhu~

.errr, ok ok~
.saya duduk
.nampak sopan sikit kan? (:

.kami sangat patriotik kan? ^^
.macam ni lah yang kita mahu

.haish =.="
.tak macam si chacha tu
.budak zaman sekarang memang macam tu
.pandai melawa jerr! @.@

.tengok lah tu =.="
.memang nak kene lempang kan?

.naik basikal pun nak pakai spek
.beliau cakap, takut silau @.@

.lupakan pasal budak gedik ini ye
.kalau cerita pasal beliau,
.memang takkan pernah habis! :D

.eh, korang dah pasang bendera di rumah?
.kalau belum, pasang lah ^^
.marilah kita sama-sama sambut
.bulan kemerdekaan ini dengan suasana yang ceria

.happy merdeka day!

.sekian~