.i'm ok :) *betul, saya tak tipu!*

.hai kawan-kawan
.kita bertemu kembali dalam
.segmen mari merapu di dalam blog~

.sebelum saya mahu terus merapu
.saya mahu cakap yang

.saya baru lepas makan cheezy chickaroni


.saya memang sangat-sangat suka

.makan apa-apa yang ber"cheese"

.sangar-sangat yummy oke!

.saya makan seorang sahaja
.tanpa bantuan orang lain untuk habiskan

.magik kan?
.hehehe~

.kat bawah ni ada beberapa gambar
.makanan yang amat sedap ini


MyEm0.Com

.hmm oke sekarang pula~
.saya nak buat kesimpulan
.dari entri-entri lepas
.heee buat apa nak sedih-sedih kan?
.bukan ada orang ambil tahu pun

MyEm0.Com

.kalau tahu pun, buat-buat tak tahu
.so saya pun buat tak tahu juga lah
.kan kan?
.hikhik~

MyEm0.Com

.tak apa laa
.saya dah biasa macam ni
.esok-esok ok laa
.memang ambil masa sedikit untuk ok
.tp i'll be ok soon

.sila abaikan entri-entri jiwa kacau
.yang lepas-lepas tu ek

MyEm0.Com

.saya dah ok dah
.betul!
.saya tak tipu
.hehehe~

.saya ok
.saya ok
.saya ok
.saya ok
.saya ok
.saya ok
.saya ok
.saya ok
.saya ok

.see?
.saya ok kan?
.heeee~

MyEm0.Com

.ok, mahu tidur awal
.esok mahu pergi meronggeng dengan
.kawan-kawan tersayang

.hmm~
.kadang-kadang kawan lebih memahami kan?
.bersyukur sangat-sangat sebab ada
.kawan-kawan macam mereka

MyEm0.Com

.eh kejap-kejap
.mahu tanya lah~

.kalau kelar tangan pakai pisau,
.boleh mati tak ek?


MyEm0.Com

lalalalalala~
.saya tanya saja
.jangan lah marah
.sekian~