.uwaa sakett :((


.OMG bgun pg je aku da rse x leh ckp dgn btul .ektuali dr kelmarin aku da rse saket kt bhgn gusi dkt2 dgn gigi geraham sblh kanan aku .pastu aku da rse cam lemah2 je .rse panas .nk ckp pown x leh .mesti sume org suke aku x leh ckp sbb aku kan kuat mmbebel blum ni :D .haha mama ckp nk tumbuh gigi bongsu .hmm ye ke? .aku da 23 tahun oke~ .x kan bru tumbuh gigi bongsu kot .sungguh memalukan .jatuh la standart aku :D .tp sumpah saket!! .uwaaa tade mood btul laa .da la byk keje nk buat .nk kene type soklan test bebudak neh sume .naek cuti kang doang ade test

.pendidikan sivik - drjah 4
.pendidikan sivik - drjah 5
.pendidikan sivik - drjah 6
.kajian tempatan - drjah 4
.kajian tempatan - drjah 6

.sep bek kajian tmpatan drjah 5 cikgu norhayati nk buatkan .so skng aku juz kene buat 5set soklan dr 6set .ikut hati mcm nk photostat je buku aktiviti .hahaha tp gpk kanan soh aku type balik soklan2 tu .adehh .cmne neh? .satu mnde pown aku tak buat lagik .esok kene anta ofis sbb nk soh clerk photostat .uwaa aku mmg x larat .cm nk demam nehh .saket gile gusi nii .uwaaaa .nk nanges bole x? .tolong laaaaaaaaaa

.klu bukan sbb gigi bongsu aku neh gedik3 nk tmbuh tym2 cmni, aku x de hal stakat nk type 5set soklan .tp di sebabkan saket yg teramat sgt, aku rse cam nk ngamuk je .nk pgsan pown ade :( .uwaaa mama .saketttt!! .sep bek cuti skola .klu x, abes la bebudak tu jadik mangsa .hmm saket nyee .nk mkn uphamol 650 laa :((

:( .intanurulfateha