.senyumlahh pd dunia :)


.huu arini aku cam rse nk demam plak .sejuk smcm .kt cni skng musim hujan laa .td balik skola pown gerimis3 .hmm pale pon dah pening3 .aku nk tido awal mlm ni :( .pening laa .pastu rse sjuk jew .kt skola td, aku x bg budak3 tu bukak kipas .huhu doang ckp panas tp aku ckp sejuk .peduli ape haku .huhu

.td aku ngamuk jap kat skola .dh byk kali aku soh diam tp bising gk .aku bg keje soh siapkan, malas .asek borak3 je .pastu sibuk nk tgk cikgu amir kt luar kelas, anta budak3 rugby balik .geram sey .aku mcm ckp ngan ayam plak soang3 kt dpn .last3 aku jerit, satu kelas senyap .kuikuikui .tau cuak =p .aku siap warning, klu nk sgt tgk si amir tuh, g kuar kelas, pegi la kt cikgu amir kesayangan doang tu ha .hahaha tp doang x pegi pown .takot la tu aku ngamuk .huhu .pdan muke

.pastu aku cam pasan budak3 pmpuan ni dh pndai nak maen3 surat chenta .aku rse aku tade ajo doang pun .huhu .haha aritu budak 3y anta surat kt budak laki 3u ckp "i love u" .bpk slamber .ahaha aku rse aku tym kecik3 x de la cmtuu .aku dulu kt skola budak baek ;) *wink* .budak3 laki drjah3 nie sume kecik3 n pndek2 .tp budak pmpuan die agak tinggi la .tp ade gk yg ketot3 .hmm td aku smpat amek gmbr ngan budak laki 3u.tym nk amek ngan budak pmpuan, mse dh abesh plak .huu cekgu adi ramlan dh tunggu luar kelas plak =p

.hmm kak rohana dh pindah pagi .huuuuu aku tade geng laaa .busan3 .die ganti kak ct yg cont study kot .xpun g kursus .aku pon x sure .then tmpt kak rohana plak cekgu salleh ganti .hmm tatau knp aku upload brooch neh skali .lame x pkai .td tibe3 teringin nk pakai .mebi sbb ade sentimental value kot ;)

.hmm ntah la ek .tatau nk type ape lg .nk tido la .nantok sgt3 + skt pewot + skt kpale + flu + sejuk = nk pengsan .huhu nanyte all :)

:) .intanurulfateha